Contact & FAQ

Neem voor vragen contact op met Maarten via pilatesbijmaarten@gmail.com. Inloggen doe je bij My Account & Inloggen. Je bent automatisch ingelogd na betaling op basis van je ip adres. Voor een algemene uitleg over deze website en lid worden, kijk bij Hoe werkt het? Voor algemene vragen over Pilates, kijk bij Pilates Vraag & Antwoord.

FAQ:

Ik ben lid geworden, maar kan geen filmpjes bekijken.

Optie 1> Ga naar My Account & Inloggen en verander het paswoord. Log nu opnieuw in met het nieuwe paswoord. Dit kan problemen oplossen met de automatische herkenning van jouw ip adres.

Optie 2> Email adressen met @planet werken niet. Schrijf je in met een ander email adres. Neem eerst contact (pilatesbijmaarten@gmail.com) op om het geld terug te krijgen. Je moet namelijk opnieuw inschrijven en betalen.

Optie 3> De betaling is niet snel genoeg doorgekomen en wegens veiligheidsredenen automatisch afgebroken. Je hebt dus nog niet betaald en kan daarom geen filmpjes zien. Neem contact (pilatesbijmaarten@gmail.com) op om te checken wat de status van je betaling is.

Neem bij problemen met inloggen contact (pilatesbijmaarten@gmail.com) op met Maarten. Je kan handmatig worden ingeschreven. Verder krijg je uiteraard je geld terug wanneer de inschrijving niet lukt. Ook dit wordt handmatig gedaan.

Ik heb mijn wachtwoord opnieuw ingesteld, maar ik krijg geen email.

Stuur een mail naar Maarten (pilatesbijmaarten@gmail.com) en je krijgt een wachtwoord toegestuurd. Hiermee kan je inloggen. Je kunt dit wachtwoord behouden of gedurende jouw inlog-sessie veranderen bij My Account & Inloggen.

Ik heb een abonnement, maar ik ben erg ontevreden over de website en wil graag mijn geld terug.

Dat kan! Het doel van Pilates oefeningen voor thuis is het verzorgen van gezonde oefeningen voor thuis, met name tegen rugklachten. Mocht dit niet werken, of ben je anderszins teleurgesteld, dan kan je je geld terug krijgen. Voorwaarde is wel dat je een goede reden hebt, en niet dat je bijvoorbeeld je motivatie verliest of geen tijd meer hebt. Ook dien je binnen redelijke tijd na inschrijving en aankoop contact hierover op te nemen, ongeveer binnen 3 maanden. Neem contact op en geef even aan waarom het niet werkt voor je.

1 maand 11 e
1 maand 7,50 e
3 maanden 18 e

1m 7,50e
3m 18e

1 m
3 m

Beste leden, wie in januari 2019 lid geworden is heeft mogelijk geen filmpjes kunnen zien. Dit probleem is nu verholpen. Iedereen kan weer inloggen. Het lidmaatschap is voor iedereen die dit betreft uiteraard verlengd. Neem vooral contact op als er nog problemen zijn.